Subject: FW: Teabenõue
From: "Evelin Allas - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Rein Oidekivi - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Britten Torstenberg - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Helle Ruusing - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 10:08:59 +0300

Saadan edasi vastamiseks

Evelin Allas
Ministri nõunik
Justiits- ja Digiministeerium

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 13, 2025 11:53 AM
To: Evelin Allas - JUSTDIGI <[email-masked]>; press - JUSTDIGI
<[email-masked]>; Maige Prööm <[email-masked]>
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Sooviksime tutvuda allpool märgitud memorandumiga generatiivse
tehisintellekti ja suurte keelemudelite eesti keele võimekuse
arendamisest.

Lugupidamisega

Väino Koorberg

Eesti Meediaettevõtete Liidu juhatuse liige

Väino Koorberg

Tegevjuht - CEO

Eesti Meediaettevõtete Liit

Estonian Association of NewsMedia Enterprises

www.meedialiit.ee <http://www.meedialiit.ee/>